Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Powiadom nas o chęci zwrotu/reklamacji towaru mejlowo i przyczynie zwrotu/reklamacji. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Qiubers Consulting Michał Pawłowski

ul. Wiosny Ludów 30

62-200 Gniezno

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, powiadom nas o tym mejlowo i wyślij go na adres wraz ze zwracanym produktem/ produktami:

Qiubers Consulting Michał Pawłowski

ul. Wiosny Ludów 30

62-200 Gniezno

Do paczki ze zwracanym produktem/ produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl